vrijdag 5 februari 2010

natuurlijk.....

Natuurlijk vindt de gemeente vrijdag dè uitgelezen dag om weer te beginnen met onze straat.Er wordt asvalt bijgesneden,extra zand gegooid op de plekken waar zometeen hopenlijk de parkeerstrook komt... en dan laten ze dat natuurlijk verder zo liggen tot (hopenlijk)maandag zodat haast niemand meer in de straat kan parkeren. Na 8 weken hadden ze daar ook wel maandag mee kunnen beginnen lijkt me!Nu duimen dat ze het af kunnen maken aankomende week, en er niet weer sneeuw en ijs tussenkomt!Vandaag kon ik in iedergeval mijn auto niet de straat uit krijgen door alle apparaten, dus ben ik maar 2 aan 2 met de scoot een wandelrondje gaan doen met de honden.Fellow verschoot van blijdschap(joepie mee met de scoot!!) al zijn kruit al binnen een paar honderd meter en was daarna zo moeizaam dat ik hem de helft maar heb laten liften(wilde hij zelf).Het voorwiel van de scoot had daar wat tegen en leek aan te gaan lopen, wat nou weer!!Nu liggen de hondjes voor pampus te slapen, en ik zit op te warmen om straks weer via een boodschapje naar ma te vertrekken.En nu giet het ook nog!

Geen opmerkingen: