maandag 22 februari 2010

Ziekjes

Gisteravond dacht ik dit gaat helemaal fout.... Justin was al va zaterdag middag plotseling ziekjes, maar kachelde toen helemaal in! Dus s'avonds laat nog maar weer naar de DA(zo kom je er nooit en zo regelmatig, zucht) omdat ik zo de nacht niet in durfde.Hoge koorts, doodziek...,maar de spuit hielp en vanochtend lijkt hij wat beter,heeft een mini beetje gegeten en de pillen blijven erin. Mijn arme grijze co-pilootje! Ik maakte me echt grote zorgen om hem.Dat we al een keer een Sheltie verloren(Kirin) door een darmafsluiting helpt dan ook niet echt mee!Die was net zo ziek!
Hij is er nog niet, maar ik hoop dat hij nu gewoon verder opknapt! Ik mopper altijd op zijn geschetter, maar het is nu zó raar stil in huis.............

1 opmerking:

Lya zei

Beterschap met de zieke Justin.
Groetjes,
Lya