vrijdag 12 februari 2010

trots

Wat ben ik vaak toch al trots op mijn kleine meiske die al zo goed kan helpen. Doordat het steeds zo koud is heb ik de skibroek meestal over mijn gewone broek aan als ik met de scoot wegga.Als ik thuis kom en ga zitten staat ze al klaar, en of er nu visite is, of dat de andere honden er om heen staan.... maakt haar niks uit ze trekt met groot entousiastme de broek uit als ik zeg: OK trekken!!!En als hij uit is pakt ze hem bij een stuk op en geeft dat in mijn handen!Het zijn een beetje onnozele fotos, met een rukkende hond aan je been is het lastig betere foto's te maken in je upje ;-).Maar het gaat om hoe goed ze het al kan! Echt geleerd hebben we het haar niet, een keer toen ze uit gekkigheid dat ik thuiskwam de pijp vast pakte gejuicht en jaaaaa trekken gezegd, de rest heeft ze afgekeken en zelf ontdekt waar ik erg blij van werd! Net als de post brengen en alles oprapen wat ik laat vallen of aanwijs.Arme Fellow krijgt de kans vaak niet eens om overeind te komen om ook wat te doen.Die laten we dan maar apart wat oppakken, is ie ook blij!

Geen opmerkingen: