zaterdag 22 januari 2011

kussen en buffelhuidje

Op de markt lagen goedkope benchkussens,dus maar eentje meegenomen. Thuisgekomen dat ding in de bench gelegd en die werd meteen geannexeerd door Colin met een stuk van zijn 'thuisblijf'kauwbotje , het ligt goed dus! ;-) Geisli kijkt Colin dat bot zowat uit de bek,maar hij moet geduld hebben! Onderwijl dat ik weg was hebben de Aussies in de keuken ook een bot én een gevulde kong gehad, maar ja andermans botje is vast lekkerder!
En als hij even niet oplet is Colin ineens ergens anders gaan liggen en heeft Alaska het botje voor zijn neus gekaapt!Je ziet hem zowat binnensbeks vloeken!
Justin is van al het opletten of ik al thuiskom moe in slaap gevallen in de mand naast me, dat kauwbotje kan hem gestolen worden!
Ineens zie ik Prydi naast me op het voetenbankje proberen mijn aandacht te vangen :-) Ach ja, zij wil ook dagzeggen en is blij dat ik er weer ben! Dat zwaaiende voorpootje is typisch voor haar: joehoe ik ben er ook! En dan het bekkie open met een heel klein mieuwtje aan het eind, ahh, liefie he?! 13 is ze in mei, net als Kum in febr.
En als iedereen dan weg is kan eindelijk Geisli de zaak gaan bekijken: niks botje meer!ahhhh!
En uiteraard gaat Prydi daarna de zaak inspekteren, en ook door haar is het nieuwe kussen duidelijk goedgekeurd! Knappe hond die haar hier voorlopig uitkrijgt!

Geen opmerkingen: