donderdag 3 februari 2011

aldoende pas je aan

Zo'n eerste 'echte' stoel is best even slikken als je hem aanvraagt.Al had ik al jaren een 2e hands vouwstoel voor 'uitjes en speciale gelegenheden'.Maar om zelfstandig mee op pad te gaan was hij zwaar en lomp om in de auto te krijgen,het heeft me menig blauwe plek gekost.
Afgelopen jaar kwam na maanden steggelen met het WMO mijn Argon. De gène voorbij ;-) ben ik er echt blij mee nu!
Dan leer je bij het gebruik aldoende dat er dingen naar voren komen waar je eerder niet aan dacht, zoals een hondenriem tussen de spaken, of bijna een poot : dus spaakbeschermers!
De duwhoepels zijn erg teer en krijgen gemakkelijk braampjes als je ergens tegenaan komt waardoor je hele zere handen krijgt.Altijd handschoenen aan is ook niet alles, dus sinds vandaag heb ik er hoepelhoezen om(wat een gefrut om ze erom te krijgen!).Als het goed is is hij nu compleet! Laat de uitjes maar komen!!Ik ben er klaar voor!

2 opmerkingen:

Belevingsgericht werken zei

Ziet er prima uit joh! Ik hoop dat je er veel uitjes mee zult maken ;)

Anoniem zei

Geweldig, je mag trots zijn op jezelf dat je er nu zo mee omgaat. Veel plezier met al je uitjes.