donderdag 28 juli 2011

2 rondjes ,beiden plezier!

Ik had ze al vaker gezien in het Binnenveld, maar reeen zomaar in een wei is toch voor mij nog steeds byzonder! Eerst zag ik deze paardenbloemblad snoepende reegeit, en een paar weien verder een reebokje! Ze waren wel alert,maar ik kon de een tijdje goed bewonderen, ook al was het nog erg heiig!
Alle fotos zijn door aanklikken groter te maken!

De 'begraas'schaapjes aan de Kooiweg zijn volkomen op hun gemak bij de Shelties!
Justin en Colin genieten net als ik van zo'n onderons rondje!
Even verderop lopen de residente jonge ooievaars in een wei te stappen, een van de ouders staat op een onbewoond aanpalend nest naar het kroost te kijken. De grote groep van gister is nergens meer te bekennen.
Alles staat zo prachtig in bloei!
Een klein filmpje van het ree die mijn gestaar zat was, en de ooievaars:
Ondertussen waren Alaska en Geisli mee de paardjes verzorgen, en natijd mee voor een bosrondje.
2 genietende Aussie koppen.

1 opmerking:

karlijn zei

erg leuke plaatjes ziet er erg mooi uit en de hondjes kijken ook helemaal happy