zaterdag 23 juli 2011

stoere binnenkomer

Gisteravond werden de hondjes opgeschrikt door een stoere zwarte binnenkomer: mijn broer kwam nog even de verjaarsvisite inhalen en had zijn Rottweiler pup bij zich! Op dikke poten danste die al snel door de kamer , hij vond het duidelijk allemaal een feestje!
Reakties van onze hondjes? Justin: ehh MIJN huis,MIJN stoel,MIJN speeltje ,Colin: wie ben jij en moet ik me druk gaan maken? Geisli: ieeee enge hond met ieeee enge mensen, Alaska: vind ik je eng....of zal ik even vertellen wie hier de baas is?
Taxi(zo heet ie ;-)), trok zich er allemaal niet veel van aan, en danste al snel met ballen en piepbeesten door de kamer. Alaska kon zich toen niet meer laten kennen en liet zich verleiden tot meedansen! En dat ging op zijn Alaska's/ Taxi's ,die spreken met spelen duidelijk de zelfde taal: het betere bats ,duw en renwerk! Enig minpuntje , ze bouwden het plonsbadje in hun route! LOL (fotos worden groter bij aanklikken)

3 opmerkingen:

Belevingsgericht werken zei

Leuke foto's!

karlijn zei

hele mooie actie foto's die ballen heb ik hier ook liggen mijn hulphond tjerk vind die ook erg leuk

karlijn zei

en wat en leuk naam voor de pup