donderdag 5 juli 2012

dubbel

Door de blessure van Alaska moet nu elk hondenuitlaatrondje in 2en gedaan.Ze mag van de DA niet echt lopen op haar poot, alleen met de auto of scoot naar een plas/poepplekje en weer naar huis. Voorlopig kan ze ook echt niet meer, en is doodmoe na zo'n expeditie.Het verband op de foto is er nu af en in plaats daarvan heeft ze nu een soort sok/schoen. Het zag er ondanks het warme weer niet slecht uit, maar nu moet er weer huid op de kussentjes komen. Ze vindt die aparte status en privileges trouwens wel heel geslaagd! ;-) Alaska was op deze scoot nog niet meegereden, de voetenplaat is kleiner dan mijn vorige scoot had en ze kan er normaal ook prima naast lopen. Het was dan ook even passen en meten van de week, ook nog met haar zere poot natuurlijk. Maar we hebben een manier gevonden dat ze zonder er met haar kont weer af te vallen kan meerijden. En ik moet zo lachen als ik dan met haar praat van : wat knap dat je het weer kan he, je doet het super hoor! Dan wiebelt haar hele kont en dus ook mijn benen van entousiastme, maar ze blijft zitten! Oortjes plat,smile toetje even omhoog naar mij.... Ahhhh Enig minpuntje is dat het ding nu dus van haar is, en wee de gene die denkt ook mee te kunnen...... Truttebol!



Het klinkt misschien een beetje onaardig, maar stiekum vind ik de wandelingen met de andere 3 nu wel heel relaxed. Niemand jakkert achter hazen, tracktors of andere bewegende objekten aan en dat is toch ook wel weer eens heel lekker ontspannen met de hondjes op pad zijn! Vanavond woei het ook nog eens lekker in het open veld, aan de wolken te zien was er een bui aan het passeren, maar het bleef voor ons droog.








Geen opmerkingen: