dinsdag 3 juli 2012

stress dag

Vanochtend onder het wandelen met de hondjes was Alaska weer eens pikpoten. Er komt een auto nogal hard aanrijden, ik heb de 3 andere honden bij me zitten en precies op het moment dat die auto me voorbij gaat komt Alaska over de sloot springen recht er tegen aan! Sjeu! Het is een normaal stil zand met grint wegje waar niemand ,als ze er al komen, hard rijdt, ze zal wel haast gehad hebben.... Bloedende hond onder mijn voeten, zo zeg wat schrik je dan! Natuurlijk kon die mevrouw niet voorzien dat dit zou gebeuren, dus maar gezegd dat dit echt een ongelukje was en ze er niets aan kon doen. Ik kon door alle zand en bloed ook niet zien wat er nu precies stuk was dus snel de hondjes in de auto en naar huis. DA gebeld en meteen erheen. Door de autoband en het grint is 1 van de voetkussentjes gewoon geplet en gesprongen, dat moest dus echt met een roesje schoongemaakt en gehecht voor zover dat ging. Vanmiddag 3 uur was ze weer thuis, groggy en moeizaam. Ze wilde wel iets eten maar dat heeft ze nu al 2 keer weer overnieuw gedaan: zonde om weg te gooien vindt ze, en ik ben niet zo snel.... Met antibiotica en hoop van zegen moet het weer heel worden. Ze looptnu natuurlijk heel erg moeilijk, nu ook met de achterpoot aan die kant.Haar hele lijf zal wel een optater gehad hebben.  Arme Alaska, mijn domme race-tante is even klaar met hollen. Mijn auto draagt wel de sporen van een soort slachting, dat moet nog schoon.
                                                  ************************
Om de dag compleet te maken ;-) Begin van de avond heb ik Alaska even met de scoot meegenomen naar een dichtbij plasplekje.Dineke ging met de anderen in het bos wandelen. Toen ik thuiskwam zat de deur zo opslot dat we er niet inkonden.Dus moesten we in de tuin wachten tot er weer iemand thuis kwam :-) Maar mooi weer en warm genoeg, Alaska ging maar een tukje doen van alle vermoeienissen.

2 opmerkingen:

Lya zei

Vreselijk schrikken Jenny. Beterschap met Alaska en sterkte met het reinigen van de auto.
Een echte ..piep...klus.
Groetjes,
Lya

karlijn zei

jeetje dan schrik je inderdaad behoorlijk pfff hoop dat et snel weer goed gaat