zaterdag 23 mei 2009

Even eruit, en ontspannen in de tuin

Vanmiddag zijn we even met Alaska naar het tuincentrum om de hoek geweest om een tuigje te kopen. Als ze op de scoot meegaat wil ik graag dat ze dat aanheeft omdat ik dan meer een handgreep heb om haar op de plek te houden, en het is gewoon ook hondvriendelijker! Ik was met de scoot gegaan met Justin en Dineke met de auto met Alaska. Ze stonden op een veldje te wachten en Alaska was helemaal verrukt dat ik daar zomaar opdook. Meteen klom ze op de voetenplank van de scoot,die kende ze! Hartstikke goed! Omdat het de eerste keer was heb ik haar op schoot genomen zodat ze alles vanaf een veilige plek kon zien. We waren wel een atraktie hoor zo met 2 honden in etages op de scootmobiel LOL! De ohhh's en ahhh's waren niet van de lucht,tig keer moeten vertellen wat het voor een ras Alaska was met zulke mooie ogen! Ze werd door het personeel nog even ontvoerd om haar aan de baas te laten zien, en Alaska vond het allemaal wel geslaagd geloof ik :-)(likjelikjelikje) Vooral de koekjes die ze altijd bij de kassa krijgen waren een succes! LOL Én ze heeft nu een passend tuigje!! Door het heerlijke weer hebben we verder zowat de hele dag buiten in de tuin gezeten, en vanmiddag van alle honden wat ontspannen fotos gemaakt. Je merkt echt dat ze aan de nieuwe situatie aan het wennen zijn! En wij ook! De fotos staan hier!

Ze moet nog wel leren dat ze niet alle voor haar vreemde geluiden buiten hoeft aan te blaffen, wij passen wel zelf op! ;-)
Toen de andere honden aan hun eind vd middag wandeling gingen lag Alaska gezellig naast me in de mand onder de tafel te spelen met vanalles, ze kan zichzelf ook leuk vermaken:

Geen opmerkingen: