zondag 17 mei 2009

wandeling Hilversumse hei

Vandaag was het weer zover, ons Shelielijst uitje! Met een aantal hele gezellige mensen, een fiks aantal Shelties, 2 Kooikers, een Samoyeed en 2 Aussies hebben we een hele gezellige dag gehad om en nabij het vliegveld Hilversum.Justin zorgde nog voor een kamikaze stunt omdat hij bedacht dat hij naar mij terug wilde(ik was met Fellow en Lies achtergebleven toen de anderen hun wandeling gingen doen omdat ik niet wist of het rolstoel toegankelijk was). Jus kwam terug vliegen toen een stuk verderop alles van de lijn ging, over een wildrooster en een drukke weg! Ik zag hem komen en de autos remmen: hartverzakking! Dat werd toen dus toch een stukje bos om met hem en Fellow achter de anderen aan te gaan, ze liepen al naar hem te zoeken! brrrrrr! Maar buiten dit incidentje een super dagje,de honden lieten duidelijk merken dat ze elkaar nog kenden en vormden meteen een soort roedel.Na een heerlijke lunch en gezellig bijgepraat gingen we weer naar huis! De honden liggen nu voor pampus :-). Natuurlijk zitten de fotos in een album! Lideke maakte deze mooie foto van Justin.Ik ben er heel erg blij mee!

Geen opmerkingen: