zondag 24 mei 2009

ontspannen middagje

Het is alweer zulk heerlijk weer, en vanwege mijn gehoest zitten we lekker de hele dag buiten(heb ik meer 'lucht') Fototoestel in aanslag vanwege Alaska, maar natuurlijk zijn de anderen ook meteen de klos. behalve Colin want die bleef binnen liggen.Mijn grijze spettertje Justin!Alaska past nog onder het voetenbankje, dat is duidelijk een lekker plekje want alle pups tnt liggen daar graag onder(zolang het past).Vader en zoon in dromenland in de schaduw onder de veranda.maar Bouncer is wel meteen geinteresseerd als er enige aktie is binnen.Wat doe je toch?! De waterbak van de honden buiten is nu helemaal omringt met helmbloem en ooievaarsbekje,maar aangezien Alaska het ook heel 'mooi' vindt heb ik er maar een foto van gemaakt voor alles verdwenen is.OK, er staat nogal wat gras tussen de tegels wat weg moet, maar Alaska vindt het wel erg lekker om juist daar te liggen, dus...................De buren hebben 2 'hangjongeren'katten die kamikaze neigingen hebben door te proberen in onze tuin te komen,Bouncer let nogal op dat dat niet gebeurd! Ik heb al gezegd dat ik geen enkele garantie geef ...........Alerte kop heeft ie wel! Dit Mona...ehhhh Alaskatoetje is alleen nog maar schattig!Ahhhhhh ome Fellow, mag ik mijn kikkerspeeltje terug??!! ahhhhhZucht, ze moet wachten tot Fel het ding zat is!Mini stukje film van haar 2e boswandelingetje.

Geen opmerkingen: