woensdag 30 september 2009

grrrrrr

Ik ben sinds vanmiddag op zoek naar behang waar ik een pup achter kan plakken!
Soms lijkt het al heel wat en is ze hartstikke lief en gehoorzaam, maar vandaag................ grrrrrrrrrrrr. Tot een stipje in de verte achter een koe aan die ik niet zag staan achter een rietkraag, zij wel en NIET komen! Toen er een tractor langs kwam vast gehouden tot dat ding ver weg was, geen probleem : als een speer er achteraan tot een stipje in de verte! Levensgevaarlijk ook nog! Dat najaag gedoe achter alles wat beweegt is de ene dag erger als de andere, we letten ook heel goed op dat ze de kans niet krijgt, maar vandaag........
Toen moest ik tussen de middag naar ma, normaal geen enkel probleem, nu kwam ik thuis en overal lag de binnenkant van een van de kussens van onze leren bank. Een hele hoek was eraf gebeten!.......OK, ik heb heel onpedagogisch staan foeteren,sneu voor de anderen, dat wel, maar o,o,o.... ! Tís dat ik dat losse behang niet kon vinden..........!! ;-)

2 opmerkingen:

marjo zei

toch even langs de gamma, hebben ze rolletjes zat..... leuk he een pup!
Aino zit nu al 2 weken elders samen met Sam, het ging niet meer hier althans ik kon er niet meer voor zorgen, komt goed ik weet het maar toch; ik mis de apestreken.

doei

Anoniem zei

HOI JENNY,
IK HEB NOG WEL EEN ROLLETJE LIGGEN HOOR.
JA, MET EEN JONGE HOND BELEEF JE ALTIJD WAT. ALS ZE VOLWASSEN IS KUN JE NOG EENS VERHALEN OPHALEN OVER HAAR STREKEN, DAN MIS JE DIE MISSCHIEN WEL.
IS EEN BENCH MISSCHIEN EEN IDEE?
GROETJES,
LYA