zaterdag 19 september 2009

Lucky Lady

We gingen vogelvoer halen bij de Welkoop.... 14 dagen ervoor had ik dit schattige rex/teddy cavia dametje al gezien, maar ja,we zitten echt vol! De mevrouw van de winkel zet het diertje even op mijn schoot zodat ik haar nog eens goed kan bekijken(taktiek!), en terwijl ik het diertje weer bewonder komt de aanleveraar van dat kleindierspul aanlopen met een doos vol kleinspul om alle nog aanwezige dieren om te ruilen voor jongere , dat verkoopt beter! De oudere garde gaat naar de kleindiermarkt in Barneveld, en dat is dan meestal voor slangenvoer......Nou dat denk ik toch even niet voor deze Lucky Lady! Terplekke besloten we om haar te redden van dat lot en dan toch maar mee naar huis te nemen. Voorlopig zit ze even apart, kijken of ze geen jeuk heeft en helemaal gezond is, en dan zien we wel!

Geen opmerkingen: