woensdag 16 september 2009

knappe meid

Omdat Fellow almaar trager en moeizamer wordt, en Alaska almaar energieker en vlotter,bouw ik nu af en toe voor haar een extra rondje mee-met-de-scoot in. Zodat ze toch aan haar trekken komt en geen eigen 'leuke dingen' gaat bedenken. Dat vindt ze helemaal geweldig, zó zelfs dat als ik met een van de anderen, of alleen met de scoot weg wil, ze probeert mee te slippen door het hek. Scoot eruit?? IK ga mee!
Vanmiddag mocht ze weer een klein rondje mee, gedeeltelijk op de scoot meerijdend, een stukje ernaast en een stuk los(over de Eng) Het gaat echt elke keer beter, ze doet het super! Vlak bij huis even staan praten met iemand die wilde weten of dat nou en toekomstige hulphond was ;-) Ja das de bedoeling, maar nu nog een beetje wal-in-de-sloot hulpje LOL. Ondertussen ging ze rustig naast de scoot liggen wachten! OK, het kost haar natuurlijk nog best veel energie om dit te doen, ook met deze mini rondjes, maar ik vond het toch hartstikke knap! Thuis gekomen moet ze nog wel constant mij in de gaten houden of ik niet stiekum weer weg wil gaan......
Maar het is een verloren strijd tegen de slaap ;-),ahhhh, tís ook nog maar een kleuter met haar 5,5mnd, en dit vreet energie! Lief he?!

1 opmerking:

Anoniem zei

HOI JENNY,
JE ZULT ZIEN DAT ALS JE VAAK MET HAAR ALLEEN OEFENT, ZE VEEL SNELLER LEERT. IK GEEF TOE HET KOST TIJD, MAAR ZE LEERT ZO BETER WAT JE VAN HAAR VERWACHT. IK HEB HET ALTIJD MET JONGE HONDEN ZO GEDAAN.DOE HET NOG MET MAGGIE(25 MND).
GENIET SAMEN VAN DE RITJES,
LYA