zaterdag 24 juli 2010

Argon

Nauwelijks geslapen de nacht ervoor, almaar rolstoelen gepast! :-)
Gistermorgen een telefoontje toen ik net thuis was van het honden rondje: dag mevr met J... van Beenhakker.Ik denk meteen o jee het gaat niet door! Neeeeee, zou u een uur eerder kunnen? Pfff eeh ja, dan moeten we nu wel meteen weg! Nou als u dat zou kunnen was het wel fijn want de mensen van de firma die de passing zal doen vragen dat!
OK, we wilden toeristisch met alle honden erheen, maar het werd plan B!:snel de Shelties met een botje gepaaid(sorry knullen), Alaska en Geisli in de auto, rolstoel ingeladen en weg! We waren er keurig optijd, en de auto van Quicky stond er al. Aardige jongeman van Sunrisemedical dus(stond op zijn shirt ;-)) die heel professioneel de passing ging doen nadat we een kopje koffie hadden gekregen. Dineke ging de hondjes eerst even laten plassen en ik heb me met mijn wensen-spiekbriefje op tafel in het hele pasgebeuren gestort.Hele lijst had die man, en heel kalm, onderdeel voor onderdeel heeft hij alles besproken opgemeten en genoteerd terwijl ik alvast in die (pas)Argon zat en op die manier goed mee kon bedenken wat wel en wat niet goed voelde en kon! Af en toe heb ik even een ererondje gemaakt om uit te proberen wat ie vroeg, heerlijk wat een lichtlopende stoel!!Nu moet alles wat besproken is naar de gemeente, ik had niets raars gevraagd zeiden ze, en die Sunrisemedical meneer zei dat alles wat genoteerd was ik gewoon nodig had!
Alaska en Geisli waren mee naar binnen en hebben de hele tijd keurig er bij gelegen.Ze kregen zelfs een grote kom water van een medewerker. En wat ben ik dan ook trots op onze pup die gewoon ontspannen naast Alaska gaat liggen en alles op zijn akkertje bekijkt. Alaska ook hoor ze deed het super, maar van zo'n pup is het toch wel stoer! Als ik een heen en weertje gedaan had met die stoel en terug kwam moesten ze me even een lik geven en dan lagen ze er weer! Zomaar,zonder enige dwang!
Al met al, ik ben helemaal opgelucht en blij!(wat maf is,want je wilt zoiets toch eigenlijk helemaal niet nodig hebben!) Nu moet het resultaat van de passing terug langs de gemeente, maar daar zagen ze niet veel hinder in omdat die al toestemming hadden gegeven voor deze stoel en ik had niks gevraagd wat ik niet nodig had. Hopenlijk gaat dat een beetje vlot. De Argon kan,na toestemming, door Sunrisemedical vrij vlot op mij afgestemd geleverd worden, ik ben benieuwd! Ik heb de heren vriendelijk bedankt voor hun hulp en geduld, en ze zouden er voor zorgen dat alles zo snel mogenlijk bij het wmo van onze gemeente kwam!
wordt vervolgd!..........

Geen opmerkingen: