woensdag 26 mei 2010

toch maar een keer Binnenveld

Omdat ik er gewoon weer een keertje zin in had(er is zoveel mooi bloeiend spul op het moment),toch maar een keer weer het Binnenveld geprobeerd.Alaska jaagt nogal bar, en ik ben haar hier al een paar keer gewoon helemaal kwijt geweest omdat ze de wereld uit rende achter hazen, eenden enz enz enz(en dan sta je daar te wachten en te roepen met het hart in je keel.)Het ging de laatste tijd op andere plaatsen best goed dus............(,maar het was een beetje ijdele hoop helaas). 3 snuffelkontjes! ;-) Valt er nog wat te lachen................?Het valt ook soms niet mee hoor als dit soort uitdagingen steeds laag over je kop vliegen! ;-) Er is een stevig hek gezet om dit kleine natuurgebiedje...............omdat er nu begrazing met schapen is. En ik ben heel blij met dat hek!tante Troela kan hier gelukkig niet bij komen! :-)
Deze periode van het jaar is het echt prachtig,ik kan er zo van genieten! Toen ik weer naar huis ging was het zonnetje helaas helemaal verdwenen.

Geen opmerkingen: